۸ مهر ۱۴۰۳، ۹:۱۴

با صدور پیامی؛

حجت الاسلام آقاجانپور شهادت سید حسن نصرالله را تبریک و تسلیت گفت

حجت الاسلام آقاجانپور شهادت سید حسن نصرالله را تبریک و تسلیت گفت

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور پیامی شهادت سید حسن نصرالله را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور پیامی شهادت سید حسن نصرالله را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، متن پیام بدین شرح است:
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم مِنَ الْمُؤْمِنِینَ
رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
شهادت پرافتخار روحانی مجاهد و خستگی ناپذیر شهید والامقام آقای سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را به محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نائب برحقش ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز، رزمندگان جبهه ی مقاومت و همه ی آزادگان و آزادیخواهان در سراسر جهان تبریک و تسلیت می گویم.


تیریک در شهادت شخصیتی که عمر شریف و ارزنده خود را وقف دفاع از اسلام و قرآن و دفاع از مظلومان و محرومان در مقابله با ظالمان و زورگویان و مستکبران کرد و در راه دفاع از حق و حقانیت از هیچ سرزنش و تهدیدی نترسید و نهراسید. و تسلیت در شهادت مردی که خواب را از چشم سران رژیم اشغالگر قدس گرفته بود. سردمداران آمریکا و اسرائیل و اربابان نظام سلطه بدانند مبارزه ی حق طلبانه مردم لبنان و فلسطین بر ضد اشغالگران صهیونیست با شهادت این سید عزیز و همراهانش هرگز متوقف نمی شود و راه مقاومت و ایستادگی تا پیچیده شدن طومار زندگی ننگین ظالمان و جنایتکاران با قوت و قدرت ادامه می یابد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح
سیدضیاءالدین آقاجان پور

کد خبر 6239986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha